    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Seria w plecy JEST obroną konieczną
    Date: Sat, 20 Mar 2010 01:33:38 +0100

    Policjanci to BANDYCI.
    Do mnie stszelał w plecy nieumundurowany skorumpowany policjant - bandyta,
    na terenie sądu w Warszawie 29 grudnia 2006.
    Celem było odebranie mi ___mojego___ dokumentu - wniosku o ksero kilku stron
    z akt sprawy (mojej) w sądzie pracy, z ___odmowną___ decyzją sędziego.
    Dokment był dowodem korupcji, pobito mnie ,
    złamano rękę by __bezskutecznie__ wymusić podpis,
    że nie mam zastszeżeń do zatrzymania ( a więc i do stszelania).

    Skąd wiem że celował we mnie, a nie w niebo?
    Bo kazano mi się rozbierać do naga, używając bandyckiego slangu 'igła' nie
    rozumianego wtedy pszeze mnie.

    Skąd wiem kto do mnie stszelał (nie mam oczu z tyłu) : z rozmowy tego
    bandyty co stszelał (nieumundurowany) z tym badytą (umundurowanym) co mi
    złamał rękę, by próbując wymusić podpis tamtego hronić.

    Potem zmknęli mnie na ponad 24 h by mnie złamać , by znaleźć haka.
    BANDYCI! UMUNDUROWANI !
    Cały komisariat był pszy tym jak naczelny bandyta Więckowski odmówił
    przyjęcia zawiadomienia o przestępstwie, że obrabowano mnie z tego mojego
    dokumentu.
    Policjanci biorący pieniądze z podatku płaconego pszez społeczeństwo,
    także pszez tego zabitego motocylkistę.

    Dlaczego tego bandytyzmu jest tak wiele?
    Dlaczego nikt z tymi bandytami nie zrobi pożądku?

    Policjanci to BANDYCI, za kraty z nimi, masowo.
    Ciekawe jaki prcent jest czytych? 2% czy może 3%?
    To może być tylko 3% największych debili,
    bo nikt uczciwy i myślący tam nie pójdzie tam pracować.