  • Data: 2013-03-13 12:55:09
    Temat: Re: Sępy i inne kruki...
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar, 18:44, jedrus <j...@w...btx.pl> wrote:

    > Wszystkie ustawy czytasz? Konsekwencją tego wywodu byłoby natychmiastowe
    > zlikwidowanie doradców i kancelarii adwokackich. Po co one, jeżeli na
    > obywatela nakłada się obowiązek studiowania prawa. Zgoda że ustawa o OC
    > jest skostniała ale która ustawa jest transparentna i zrozumiała dla
    > zwykłego śmiertelnika?

    Akurat ustawa o OC dla pojazdów to może dwie strony A4, napisane
    bardzo przystępnym językiem, a że pojazdami poruszasz się całe życie
    to może warto raz usiąść i przeczytać to do czego stosowania jesteś
    zobowiązany przez całe życie? Te 10 minut wyjęte z życia ułatwiłoby Ci
    teraz sprawę, bo żadne sępy by się Ciebie nie czepiały. Nie używałbyś
    też pojęcia "wyrejestrowanie" do czynności zwanej "informacją" :) Nie
    musisz się ze mną zgodzić, ale teraz to Ty będziesz się użerał z
    windykatorami, przy Twoim podejściu najpewniej przed sądem, a ja muszę
    usilnie Cię przekonywać, że można było tego uniknąć i staram się Ci
    pomóc, mimo że nie chcesz.