  • Data: 2007-08-02 10:10:05
    Temat: Re: Separator dziesiętny
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Thu, 2 Aug 2007 11:50:59 +0200,
    kf <m...@b...gg19840.pl> screamed:
    > A jak już chcesz być taki dokłady - to zastanów się co miałeś na mysli - bo
    > idę
    > o zakład że chodziło Ci raczej o typ DATETIME a nie TIMESTAMP

    Nie. Chociło mi o wewnętrzną reprezentację. Stąd pisałem timestamp (jako
    liczbę sekund od "epoki"), nie TIMESTAMP.

    > Nie ,wybacz nie wyjaśniło mi się. Najwidoczniej moje 10cio letnie
    > doświadczenie
    > programistyczne jest niczym przy Twoim braku snu ...

    Jaki programista takie doświadczenie. Hint: wpływ LC_TIME=pl_PL
    i przykładowo LC_TIME=en_US na postać wynikową. Lepiej skorzystać
    z mechanizmów wbudowanych niż ręcznie stosować narzuconą z góry
    postać '%y-%m-%d', itp.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 12:08:59 user up 11421 days, 0:03, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    Most fools think they are only ignorant. -- Benjamin Franklin