  • Data: 2007-08-02 10:28:00
    Temat: Re: Separator dziesiętny
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Thu, 2 Aug 2007 12:21:41 +0200,
    kf <m...@b...gg19840.pl> screamed:

    > Brawo. Wreszcie zrozumiałeś istotę zagadnienia.
    > Nie odpowiadaj na posty, do których nie potrafisz się w żaden logiczny
    > sposób odnieść.

    Tego typu wycinanie istotnych fragmentów; udawanie potem, że nie miały
    one miejsca w wątku oraz wkładanie w usta innych własnych domysłow
    to było dobre najwyżej za czasów piaskownicy.
    Mój eot, jeśli o ten wątek chodzi. Ewentualnie niechętnie zapraszam
    na mailto.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 12:26:06 user up 11421 days, 0:21, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    If a program is useless, it must be documented.