    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Separator dziesiętny
    Date: Thu, 2 Aug 2007 11:07:28 +0200

    On Thu, 2 Aug 2007, Henry (k) wrote:

    > A kto robi taką amatorszczyznę?

    Ja.
    Na przykład swoje zdjęcia zrzucam to tu, to tam (w dwu kopiach),
    "autosortowanie" po nazwie prosto rozwikłuje wszelkie problemy
    (po części nazwy, ale to już szczegół).
    I takich przypadków miewam więcej.
    Przecież nie będę specjalnie sobie profi bazy (zdolnej do
    obsłużenia przeniesienia części zasobów pod inny dysk, tudzież
    widzenia tych rozrzuconych zasobów pod innymi nazwami dysków
    jak mi się coś rozjedzie a zbootuję z innej partycji) robił :|
    takoż używanie "specprogramów" to przesada (zdjęcia bywają potrzebne
    LUZEM). I jak piszę - niekoniecznie tylko zdjęcia.

    Idzie o wszelkie informacje które *nie sš* przechowywane w bazach
    danych a *sš* oznaczone datš!

    pzdr, Gotfryd