  • Data: 2010-04-30 08:29:55
    Temat: Re: Selektywna podwyżka czynszu ?.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bda9279$...@n...home.net.pl...

    > Nie było takiej zgody,

    "O ile ma, to wtedy zgoda."

    > bo pokaż mi posta *Uni* z którego wywodzisz, że SM ma jakieś "korzyści", o
    > które członkowie SM mają pomniejsze czynsze, a które miałyby jemu nie
    > przysługiwać po śmierci matki, w związku z czym ma wyrównać tą różnicę.

    z posta uni, wogole niewiele wynika, wiekszosc spoldzielni jednak ma jakies
    przychody, jesli nie z lokali handlowych, to z przekaznikow na dachach,
    reklam na scianach itp, malo prawdopodobnym jest, aby akurat jego
    spoldzielnia nie miala zadncyh dodatkowych dochodow, wiec zakladam , ze
    jednak miala, i teraz sie domagaja zwrotow tych naleznosci, ktore mu sie nie
    nalezaly

    > Tutaj zgoda. I właściwie to nie wiadomo co dalej

    w najgorszym przypadku, jak ktos zasugerowal, wogole moze zostac bez
    mieszkania