  • Data: 2010-04-30 09:55:44
    Temat: Re: Selektywna podwyżka czynszu ?.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bdaa2af$...@n...home.net.pl...

    > Naprawdę teoretyczny warunek przyjąłeś jako stan faktyczny??

    przyjalem jako zgode co do zasady, nie konkretnego przypadku :)

    > Nie zapędzałbym się na Twoim miejscu z takimi niczym nieuprawionymi
    > domysłami. A jeśli już chcesz, to co powiesz o mojej SM? Ma/nie ma zysków
    > i ewentualnie jak je wykorzystuje.

    jesli jest dobrze zarzadzana, to zapewne ma zyski i dobrze je wykorzystuje

    moje obydwie spoldzielnie maja zyski i na czynsze nie narzekam ;)

    a co do zapedzania sie, przyjalem zalozenie, ze spoldzielnia zna prawo i nie
    probuje od niego wyludzic kasy, a reszta jest tego wynikiem