  • Data: 2010-04-30 10:34:42
    Temat: Re: Selektywna podwyżka czynszu ?.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hre9ei$j8a$1@news.tas
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > przyjalem jako zgode co do zasady, nie konkretnego przypadku :)

    Co do zasady to i owszem, ale tutaj
    k.gda.pl odniosleś
    się do konkretnego przypadku i uznałeś, że *Uni* musi płacić:
    "... tylko czlonkowie maja "korzysci" wiec placa mniej, i ta roznice
    musi
    [Uni] spoldzielni zwrocic, jemu sie "korzysci" z dochodow spoldzielni
    nie naleza"

    > jesli jest dobrze zarzadzana, to zapewne ma zyski i dobrze je
    > wykorzystuje

    Jest dobrze zarządzana, ale zysków nie ma. Nie ma na czym ich uzyskiwać,
    działa tylko po kosztach. Tak więc nie wyciągaj zbyt daleko idących
    wniosków ze szczątków informacji jakie *Uni* podał.

    > a co do zapedzania sie, przyjalem zalozenie, ze spoldzielnia zna prawo
    > nie probuje od niego wyludzic kasy, a reszta jest tego wynikiem

    Powiedzmy, że powinna. Ale czy tak jest? Tego a ni Ty, a ni ja nie
    wiemy. Nie musi się to odnosić do tego przypadku, ale jest wiele
    instytucji, które powinny znać prawo, zwłaszcza to najbardziej je
    dotyczące, ale tak nie jest. Skutek - np. plajty legalnie działających i
    osiągajacych zyski firm, tudzież wpędzenie w koszmarne długi osób
    fizycznych. Ale to już inna bajka, odbiegająca od tematu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675