  • Data: 2010-04-29 07:52:39
    Temat: Re: Selektywna podwyżka czynszu ?.
    Od: Uni <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boropi napisał(a):
    [..]
    > To nie Ty masz podwyżkę czynszu, tylko członkowie spółdzielni mają z
    > racji tego członkostwa obniżkę. Tak więc wszystko jest OK.
    [..]

    Nie chodzi mi o kwestie nazewnicze tej płatności - bo jak przyjdzie co
    do czego to i tak tytuł będzie o nie zapłacony czynsz.

    Chodzi mi o to czy mogę płacić czynsz w takiej wysokości jak by był on
    wystawiany dalej na moją matkę, bo jak na razie to ja nie mam z nimi
    żadnej umowy, a spółdzielnia jest poinformowana o założeniu sprawy
    sądowej o sykcesją praw do lokalu.

    Druga sprawa czy mogą zrobić jak napisałem - korekta czynszu wstecz,
    konkretnie chodzi mi o to czy mogą wstecz mi podwyższyć opłatę poza
    okres kiedy to powzieli oficjalnie wiadomość o śmierci mojej matki -
    czyli korekta czynszu przed dostarczeniem aktu zgonu.