  • Data: 2010-04-29 08:02:14
    Temat: Re: Selektywna podwyżka czynszu ?.
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przede wszystkim do jakiejkolwiek dyskusji z jakąkolwiek spółdzielnią musisz
    mieć w ręku jej STATUT.
    Zabawne będzie, jeśli odmówią Ci wręczenia statutu bo... nie jesteś
    członkiem ;-))
    Tak czy inaczej statut ZAWSZE powinien być dostępny w sądzie rejestrowym
    jakby co.
    No chyba, że permanentnie "akta są u sędziego" (szlag mnie trafiał z paroma
    spółdzielniami).

    Co do samego jak to nazywasz "czynszu" to nie bardzo widzę, czy to mieszkanie
    jest lokatorskie czy własnościowe?

    Koniecznie pamiętaj o pisaniu na wszelkich pokwitowaniach odbioru
    ewentualnych rozliczeń czy wezwań do zapłaty formułki "roszczenie niesłuszne
    i nienależne", żebyś przez przypadek nie uznał długu.

    -----

    > Nie chodzi mi o kwestie nazewnicze tej płatności - bo jak przyjdzie co do
    czego to i tak tytuł będzie o nie zapłacony czynsz.
    > Chodzi mi o to czy mogę płacić czynsz w takiej wysokości jak by był on
    wystawiany dalej na moją matkę, bo jak na razie to ja nie mam z nimi żadnej
    umowy, a spółdzielnia jest poinformowana o założeniu sprawy sądowej o
    sykcesją praw do lokalu.
    > Druga sprawa czy mogą zrobić jak napisałem - korekta czynszu wstecz,
    konkretnie chodzi mi o to czy mogą wstecz mi podwyższyć opłatę poza okres
    kiedy to powzieli oficjalnie wiadomość o śmierci mojej matki - czyli korekta
    czynszu przed dostarczeniem aktu zgonu.