  • Data: 2010-04-29 09:46:31
    Temat: Re: Selektywna podwyżka czynszu ?.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uni" <u...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4...@w...pl...

    > Nie chodzi mi o kwestie nazewnicze tej płatności - bo jak przyjdzie co
    > do czego to i tak tytuł będzie o nie zapłacony czynsz.

    wiec jesli ci nie chodzi o kwestie nazewnicze, to musisz zaplacic, z
    zaleglosciami, a to ze nie powiadomiles ich o smierci odrazu, to prawde
    powiedziawszy twoj problem, masz teraz dlugi w spoldzielni

    > Druga sprawa czy mogą zrobić jak napisałem - korekta czynszu wstecz,
    > konkretnie chodzi mi o to czy mogą wstecz mi podwyższyć opłatę poza

    nie podwyzszaja ci oplaty, tylko z powodu niepowiadomienia ich o smierci
    czlonka spoldzielni, oplata byla "zanizona", okres jak juz ktos wspominal
    moze siegnac 3 lat