  • Data: 2010-06-29 07:19:52
    Temat: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borzymir pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > no nie wiem, musiałbys przedstawic jakies dowody na to.
    > Procent zwierzat w PL ktore maja opieke medyczna, i zadowolenie tych co ja
    > mają.

    Ale zadowolenie nie wynika z państwowej lub prywatnej weterynarii,
    tylko z zachowania właścicieli.

    > ale różnimy sie niby od zwierzat tym ze nie usypiamy ciezko chorych i
    > starych osobnikow naszego gatunku,
    > wiec co to ma do rzeczy co tu piszesz?

    Kiedyś się w tym różniliśmy, obecnie nie. Przynajmniej niektórzy z
    nas się pod tym względem nie różnią.

    I - jak już pisałem - ani usypianie ludzi (tam, gdzie to możliwe),
    nie wpływa na poprawę jakości leczenia, ani też nie jest tak, że
    powszechna służba zdrowia leczy wszystko co się da - ludzi się nadal
    usypia, tylko w inny sposób (limity leczeń, zaporowe ceny leków z uwagi
    na bardzo długie patenty itp. itd.)

    --
    Liwiusz