    From: "Magda" <p...@o...p>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściga mnie policja... I co teraz? - EPILOG
    Date: Fri, 7 Dec 2007 16:07:53 +0100

    Użytkownik "Elvgreen" <E...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:9e54da5e-d742-493c-a01c-6a61cbe2033c@e23g2000pr
    f.googlegroups.com...
    On 7 Gru, 15:36, "Nieustraszony Lowca Trolli"
    <l...@o...eu> wrote:

    > Następnym razem celuj dokładniej i koniecznie kogoś zabij na tych pasach.
    > Może dziecko.....
    > Wtedy na pewno ci się bardzie "opłaci"bywanie w sądach

    Tak zrobię. Będę mierzył specjalnie w przedszkolaków tak, żeby rąbnąć
    od razu przynajmniej z pięciu.

    Nie czytam watku sprzed roku, ale mam pytanie. Nie jest Ci jakos nieswoja z
    tym, ze przeciez jestes winny, prawda? bo zrobiles to o co Cie posadzili a
    zostales uniewinniony i unikniesz kary? Zastanowiles sie co sie stanie
    jezeli kiedys ktos Tobie lub Twoim bliskim zrobi krzywde i w taki sposob
    uniknie kary? Przeciez to sprawia ze czlowiek przestaje sie czuc bezpieczny,
    traci wiare w prawo i uczciwosc ludzka.

    Pozdrawiam.