  • Data: 2007-01-06 22:04:27
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Martiness" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:enktjj$efu$1@news.onet.pl...

    > Mnie kiedyś też zatrzymali za takie coś. Gość wchodził na pasy a ja po
    > przeciwnej stronie te pasy przekroczyłem

    I nie zrobiles nic niedozwolonego.
    Nie ma przepisu ktory zakazuje przekraczac pasy gdy jest/sa na nich
    piesi/pieszy.
    Nie wolno wymuszac na pieszych pierwszenstwa, a to uczynilbys gdybys go
    zmusil do zatrzymania sie, badz zmiany predkosci.
    Tak wiec jesli pieszy wchodzil dopiero po drugiej stronie a ty przejechales
    pasy to bylo wszystko OK.

    M.