    From: "Steam" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Date: Thu, 4 Jan 2007 20:44:37 +0100

    Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości
    news:enji5l$iot$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hmmmm, to sie zdecyduj na cos bo skoro oni zatrzymali sie przez znakami
    > na drodze ( pasy ) to jak mogles wyminac ich _na_ pasach..?, przeciez
    > oni byli _przed_ tak to opisales:-)

    Nie, może źle się wyraziłem. Jechali wolno osią. Sygnalizowali od dłuższego
    czasu skęt w lewo. Chciałem ich wyminąć z prawej. Podjąłem próbę za późno i
    jak rozpocząłem manewr to oni stanęli przed pasami, żeby puścić kogoś kto
    stał na chodniku. Oczywiście nie powinienem był wyprzedzać, ale gdyby nie
    chamowali to być może manewr wyprzedzania wypadłby dalej ;)
    Może trochę naciągane, ale czasem wolę kogoś wyminąć niż gwałtownie
    chamować. To chyba tu zadziałało.