    From: "WIDZI" <w...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściga mnie BANK!!!
    Date: Thu, 11 Apr 2002 20:01:56 +0200

    > [ciach]
    >
    > Idź do banku i porozmawiaj z nimi. Nie wiem, co to za bank, ale każdemu
    > z nich bardziej opłaca się ułożyć wspólnie z Tobą plan spłaty niż
    > nasyłać komornika i podawać Cię do sądu. Oceń rzetelnie, ile jesteś w
    > stanie spłacić miesięcznie, ile zajmie Ci spłacenie kredytu itp. Z dużą
    > dawką dobrej woli (nie przez listy, osobiście) idź do banku i dogadaj
    > się z nimi.

    Dobra rada idź się z nimi dogadaj. Wierz mi, że można to zrobić.
    Im nie zależy żeby cię ścigać komornikiem czy sądem. Bo jeśli rzeczywiście
    nie jesteś w stanie spłacać to nic ci nie zrobią. Mój znajomy ma zadłużenie
    16 000 w jednym z Banków po kilku spotkaniach dogadali się na miesięczne
    spłaty po 200 zł bez odsetek karnych. Nie ważne dla nich ile będzie to
    spłacał, ale ważne żeby spłacił. Bo jeśli nie ma nic to pomimo narośnięcia
    nawet gigantycznych odsetek wiedzą że tego nie ściągną. Banki w swoją
    działalność maja wliczony % na złe kredyty. Dlatego wszelkim sposobem chcą
    to zminimalizować.