  • Data: 2002-04-11 16:06:57
    Temat: Re: Ściga mnie BANK!!!
    Od: Paweł \"Marvel\" Tkaczyk <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mattlong wrote:

    > Mam kredyt na 4000zł, -powinien skończyć się planowo we Wrześniu 2003r.
    [ciach]

    Idź do banku i porozmawiaj z nimi. Nie wiem, co to za bank, ale każdemu
    z nich bardziej opłaca się ułożyć wspólnie z Tobą plan spłaty niż
    nasyłać komornika i podawać Cię do sądu. Oceń rzetelnie, ile jesteś w
    stanie spłacić miesięcznie, ile zajmie Ci spłacenie kredytu itp. Z dużą
    dawką dobrej woli (nie przez listy, osobiście) idź do banku i dogadaj
    się z nimi.

    --
    Paweł Tkaczyk MIDEA
    p...@m...pl Reklama, fotografia, Internet