  • Data: 2005-08-18 11:31:48
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie poczytam. Nie mam teraz na to czasu. Ale skoro jest jak mowisz, ze
    > mzona wejsc i zrobic zwyklemu obywatelowi kolo piora, a zamknac serwisu
    > udostepniajacego terabajty muzyki pirackiej nie mozna - to jest to
    > parodia panstwa prawa - bo karze sie nei tych, co sie powinno.

    kk przewiduje kary za kardziez przedmiotow, kradziez programow ale nie
    muzyki ani filmow,
    co kilkakrotnie pisalem, i wlasnie chcialem bys to sobie sprawdzil, stad to
    co powyzej pisalem kompletnie
    nie ma sensu.

    > Po za tym nie kazdy musi sie znac na tym i nie kazdy musi wiedziec i
    > analizowac linki...

    masz racje i to nie zwolni przed odpowidzialnoscia karna jezlei sciagniesz
    zdjecia pedofilksie oznaczone
    napisame 16 latki

    P.