  • Data: 2005-08-18 11:42:48
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R..." wrote:

    > nie ma najmniejszego znaczenia w tym mpmencie,

    Ano ma, bo nie sciagne - oto odpowiedz wprost na twoje pytanie...
    konkretna, wiec rozwijaj dalej ;)

    > nie, bo to muzyka tworzona przezartystow amatorow, ktorych nie stac na
    > wydanie swopich dzien na plytach cd,
    kazdy kiedys byl muzykiem-amatorem. i pytanie, gdzie jest granica. jak
    plyta zarabia na artystow, to jzu jest komercha? czy musi zarabiac iles,
    bo ponizej to choc zarabia to amatorszczyzna?
    w prawie autorskim jest gdzies zapis od ilu zl / utwor to jest kradziez,
    a do ilu nie?

    > eot bo chyba nie jarzysz w czym rzecz

    wzajemnie ;)

    po prostu przedstawiam uinny punkt widzenia, no i argumentuje ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r