  • Data: 2005-08-16 20:22:58
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 16 Aug 2005 22:08:31 +0200, *mariposa doux*
    <news:430247BF.E65E7424@gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja z kolei kupuje w wiekszosci te filmy, na ktorych kiedys bylem w kinie
    > i ... po prostu lubie je miec i moc wrocic do tego czasem, a zwlaszcza
    > wtedy kiedy chce. Taki chomik ze mnie ;)

    Aha :-)
    Tez mam trochę swoich ulubionych filmów, ale na kasetach video jeszcze
    nagrywałam.

    > Swoja droga to co napisalas jest istotne - powiedzmy, ze do "sciagnai
    > filmow" wykupuje neostrade 6 mbit, cena to cos kolo 200 zl/mc ---> 40
    > filmow po 5 zlotych, czyli 1 i 1/3 filmu dziennie mozna za to miec.
    > LEGALNIE!

    Nie znam się na tym :-(

    > Moj wniosek - zostac przy neo za 100 zlotych, oszczedzone przeznaczyc na
    > filmy - dostajemy 20 filmow z wypozyczalni miesiecznie...

    Nie dostać, tylko wypożyczyć i obejrzeć :-)

    > No ale trynd jest - miec i ogladac filmy zanim wejda do kin...

    W wypożyczalni przecież nie mają takich, ani najnowszych filmów. Chciałam
    wypożyczyć "Zatańcz ze mną" na dvd ,jakies 2 m-ce temu ( bo mi się ten film
    podobał i chciałam jeszcze z kimś obejrzeć), to niestety jeszcze nie mieli
    :-(

    --
    Kaja