  • Data: 2005-08-16 21:02:56
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > ale gdy cos wyniesiesz to i tak bedziesz zlodziejem bezwzgledu na to czy
    > drzwi byly zamkniete.

    Niekoniecznie. Jeśli np. właściciel mieszkania zawiesił tablicę "Rozdaję
    majątek za darmo: bierzcie sobie, co chcecie." to dlaczego miałbym
    poddawać w wątpliwość zdolność do dysponowania własnym majątkiem?

    Może np. się wyprowadza i wszystko, co uznał za cenne już zabrał, a
    teraz chce się pozbyć niepotrzebnych mu rzeczy oszczędzając na
    fatydze/kosztach transportu.

    W mojej okolicy np. często stawiają koło śmietnika niepotrzebne szafki
    czy fotele. I ja np. 'poczęstowałem' się fotelem z przeznaczeniem na
    fotel dla kotów na balkon.

    Jestem złodziej, czy nie? ;->

    Pamiętaj, że to winę trzeba udowodnić, a nie niewinność.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)