  • Data: 2005-08-17 07:35:33
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    An
    > Niekoniecznie. Jeśli np. właściciel mieszkania zawiesił tablicę "Rozdaję
    > majątek za darmo: bierzcie sobie, co chcecie." to dlaczego miałbym
    > poddawać w wątpliwość zdolność do dysponowania własnym majątkiem?

    zakladam ze widziales na stronie z mp3 komercyjnymi (muzyka tej klasy
    jaka sie znajduje na mp3000.net) napis, w ktorym admin oswiadzca ze
    posiada autorskie parwa majatkowe i zezwala na pobieranie ?

    > W mojej okolicy np. często stawiają koło śmietnika niepotrzebne szafki
    > czy fotele. I ja np. 'poczęstowałem' się fotelem z przeznaczeniem na
    > fotel dla kotów na balkon.
    >
    > Jestem złodziej, czy nie? ;->

    nie, podobnie nie jestes gdy pobierzesz muzyke z mp3.wp.pl wkoncu o
    przeznaczeniu tych mp3 jest wiadomo tak jak o pzreznaczeniu rzeczy na
    smeitniku.

    > Pamiętaj, że to winę trzeba udowodnić, a nie niewinność.

    tak zgadza sie, i fakt ze do pisoenki nie masz praw udowodnic niejest
    problem. KOmpletnie zaden. A to czy sedzia uwierzy w twa niepoczytalnosc
    (nierozroznianie zlego od dobrego) to juz inna sprawa :)

    P.