eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry › Re: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Patryk Włos <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
    Date: Fri, 08 Aug 2008 17:20:15 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 12
    Message-ID: <g7ho7f$1hnv$1@opal.icpnet.pl>
    References: <g7hb9q$1ar$1@inews.gazeta.pl>
    <g7hbc2$69p$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>
    <g7hbr0$5fa$1@inews.gazeta.pl> <g7hfo0$l1m$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0808081523390.4044@quad> <g7hj8e$96d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1218208815 50943 62.21.108.50 (8 Aug 2008 15:20:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2008 15:20:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <g7hj8e$96d$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:547976
    [ ukryj nagłówki ]

    >> No i tu mamy zgryz: dopóki nie bedzie tak, że prawidłową rekacją
    >> będzie rezygnacja z wyprzedzania JEŚLI będzie ono niosło za
    >> sobą ryzyko złamania jakiegoś przepisu
    >
    > Idąc tym sposobem rozumowania to każde wyprzedzanie może stanowić konieczność
    złamania przepisu. Przykład: TIR w momencie wyprzedzania jechał 40 km/h, za chwilę
    jak byłem w połowie jego wyprzedzania jechał już 50 km/h (mógł mnie przecież nie
    zauważyć, a i długość jego to ze 20 m) i jaka powinna być reakcja kierowcy? Wrócić na
    swój pas, czy też jak najszybciej zakończyć manewr wyprzedzania przekraczając
    dopuszczalną prędkość, tym bardziej, że nie stanowiło to żadnego zagrożenia w ruchu?
    W moim przypadku mogło być identycznie. Moja zarejestrowana prędkość po wyprzedzaniu
    wynosiła 72 km/h (na ten pomiar się nie zgodziłem), za ułamek sekundy spadła do 68 a
    następnie do 60... później już rendżers się pojawił.

    Więc można pozostać w zgodzie z prawem i zrezygnować z manewru wyprzedzania.


    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1