eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSciagalnosc zagranicznych mandatow - WegryRe: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
    Date: Fri, 8 Aug 2008 15:55:24 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <g7hj8e$96d$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g7hb9q$1ar$1@inews.gazeta.pl>
    <g7hbc2$69p$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>
    <g7hbr0$5fa$1@inews.gazeta.pl> <g7hfo0$l1m$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0808081523390.4044@quad>
    Reply-To: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-127-187.multimo.gtsenergis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1218203726 9421 89.174.127.187 (8 Aug 2008 13:55:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2008 13:55:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-User: piotr_ekn
    X-Antivirus: avast! (VPS 080807-0, 2008-08-07), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:547961
    [ ukryj nagłówki ]

    > No i tu mamy zgryz: dopóki nie bedzie tak, że prawidłową rekacją
    > będzie rezygnacja z wyprzedzania JEŚLI będzie ono niosło za
    > sobą ryzyko złamania jakiegoś przepisu

    Idąc tym sposobem rozumowania to każde wyprzedzanie może stanowić konieczność
    złamania przepisu. Przykład: TIR w momencie wyprzedzania jechał 40 km/h, za chwilę
    jak byłem w połowie jego wyprzedzania jechał już 50 km/h (mógł mnie przecież nie
    zauważyć, a i długość jego to ze 20 m) i jaka powinna być reakcja kierowcy? Wrócić na
    swój pas, czy też jak najszybciej zakończyć manewr wyprzedzania przekraczając
    dopuszczalną prędkość, tym bardziej, że nie stanowiło to żadnego zagrożenia w ruchu?
    W moim przypadku mogło być identycznie. Moja zarejestrowana prędkość po wyprzedzaniu
    wynosiła 72 km/h (na ten pomiar się nie zgodziłem), za ułamek sekundy spadła do 68 a
    następnie do 60... później już rendżers się pojawił.

    *piotr'ek*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1