    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Schody w mieszkaniu dwupoziomowym - do prawnikow
    Date: Fri, 02 Apr 2004 11:11:00 +0200

    Marcin Debowski wrote:

    > Jeśli nie regulują tego przepisy to jest to niestety twój problem. Możesz
    > wtedy jedynie dowodzić że powszechną praktyką jest coś innego, z tym że
    > własnie wydaje się że powszechną praktyką jest brak owych schodów w
    > kosztorysie głównym więc moga być z tym kłopoty.

    Zaraz zaraz...

    Powszechna praktyka jest, ze wykonawcy zle wykonuja swoja robote.
    Stad kazdy nastepny pyta inwestora.

    "A ktoz to panu tak spieprzyl".

    Moim nieskromnym zdaniem wykonanie powinno byc zgodne z OFRTA.
    A przy podpisywaniu umowy pokazano kupujacemu projekt, w ktorym
    SA SCHODY, okna i drzwi.

    Okna wstawiono, drzwi tez, a choodow NIE.

    Skoro w umowie nie zaznaczono, ze schory ktore sa w planach
    dolaczonych dooferty nie beda wykonane to powinien byc problem
    sprzedajacego anie kupujacego. (Chyba, ze zeczywiscie kosztorys jest czescia
    umowy).

    Np w drodze porozumienia mozna odliczyc koszt wykonania najtanszych schodow,
    albo za doplata wykonac schody wybrane przez kupujaego.

    Boguslaw