    From: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Date: Sat, 24 Feb 2007 13:53:38 +0000 (UTC)

    Dnia 24.02.2007 Janek <n...@a...pl> napisał/a:

    > Fakt, że zupełnie bezpodstawnie mnie obrażasz i wyciągasz tak daleko
    > idące wnioski nie najlepiej o Tobie świadczy. Mam nadzieję, że "na żywo"
    > nie jesteś takim upartym, głuchym na argumenty typem.

    Co do "obrazy" to nie będę się tu gęsto tłumaczył, bo to zależy od tego,
    co tam kto uzna za obrazę (jak to powiedział dobry wojak Szwejk: "gdybym
    powiedział, że jest Pan magnolia, toby się Pan nie mógł obrazić"), a co do
    wniosków, to one wcale nie są daleko idące. One są dość bezpośrednie.

    A dlaczego wyciągam je takie, a nie inne - to już chyba wystarczająco
    wyczerpująco to przedstawiłem, i nie ma sensu "bicie piany". Generalnie:
    DLA MNIE jesteś mało przekonywujący. Chociaż są tacy, dla których bardziej.
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"