  • Data: 2007-02-24 14:04:48
    Temat: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.02.2007 Janek <n...@a...pl> napisał/a:

    > Instalacja węglowa jest w Polsce powszechnie używana. Hipermarkety
    > budowlane są pełne tego typu asortymentu.

    Hipermarkety - ogólnie mówiąc - pełne są barachła, które nie sprzedaje się
    na Zachodzie. Być może (nie wiem) dotyczy to również tego typu instalacji.

    > To nie jest palenie opon, czy smrodzenie okolicy. Tym niemniej dokładam
    > wszelkich starań, aby nikomu nie szkodzić.

    Widocznie jeszcze za mało.

    > Ów człowiek o którym piszę z nikim nie żyje w dobrych
    > relacjach. To typ pieniacza i wariata mówiąc wprost.

    Może i tak jest, jak mówisz. Chociaż ciekawe, że czekał z tym swoim
    domniemanym pieniactwem kilka lat, żeby się Ciebie przyczepić.

    > Z medycznego punktu widzenia, Twoją chorobliwą nieufność możnaby z
    > pewnością określić jako objaw co najmniej nerwicy.
    > [..]
    > Co Ty za bzdury wypisujesz, a co to ma ze mną wspólnego.

    Twoja frazeologia - zarówno w tym, jak i w poprzednich postach - raczej
    przedstawia Cię jako typa dość aroganckiego. Nie przemawia to na poparcie
    Twojej tezy o "wrednym sąsiedzie".
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"