    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Santander Consumer Bank II
    Date: Fri, 14 Aug 2009 09:14:33 +0200

    Krzysiek
    Użytkownik "Edel" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h61b6k$3d3$1@news.onet.pl...
    > Moze zatem Ty to wytlumaczysz - w jaki sposob mozna wyludzic 49.500 zl po
    > splaceniu z tego 30.000 zl
    > Nawet przyjmujac Twoje rozumopwanie - jezeli ukradl 49.500 zl to ile wg.
    > Ciebie pozostalo mu do zwrotu? 19.500 zl czy 49.500 zl. Ile wiec realnie
    > wyludzil?

    Do zwrotu(naprawienia szkody) pozostało 19500+ew. odsetki
    Ale wyłudzone zostało 49500zł

    > Widziales kiedys takiego co wyludza po to aby splacic?

    Dostał ten kredyt przedstawiając nieprawdziwe dokumenty

    > Nastepna kwestia - dlaczego bank nie przyjal samochodu w ramach
    > rozliczenia, albo jak wolisz zadoscuczynienia kradziezy?

    Nie wiem dlaczego nie przyjął.
    Ale chyba lepiej oddać bankowi 19500 w gotówce niż oddać samochód wart
    40tys.

    > Jesli zatem wezme z banku 5.000 na lewe zaswiadczenie i splace je w
    > calosci to w przypadku zalozenia sprawy 'post factum" musze oddac nastepne
    > 5.000 bo uzywajac lewizny wyludzilem je tak?

    Nie musuisz oddać NASTĘPNYCH 5000. Co nie zmienia faktu że WYŁUDZIŁEŚ 5000zł
    I za ew. wyłudzenie powinieneś odpowiedzieć

    > Z calym szacunkiem - albo masz rodzine w banku lub prokuraturze, albo po
    > prostu - jestes pierdolniety nie gorzej od tego asesora.

    Ja myślę że te epitety to kieruj w swoją strone bo nikt rozsądny w takie
    gówno by się nie wpakował.

    Myślę że Pan Naiwny to ty właśnie. Narobiłes sobie kłopotów sam a winisz
    wszystkich wkoło.

    Krzysiek