  • Data: 2009-01-14 21:55:28
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wyłacznie w sprawi formalnej (skoro poprzednik sobie poszedł).

    On Wed, 14 Jan 2009, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:gkkfne$5sv$1@atlantis.news.neostrada.pl olo

    > KK??
    > A skądże, KK sam z siebie nic nie może. Może natomiast wpłynąć nieformalnie
    > na kształt prawa, co jest już nie do przyjęcia.

    Skąd ja to znam... już wiem - z grupy foto.cyfrowa ;)
    (hint: tam FF ma dwa odmienne znaczenia co wprowadza zamieszanie)
    Rozważ jakim skrótem oznacza się kodeks karny... mówisz że kodeks
    karny wpływa NIEFORMALNIE na kształt prawa? :O

    pzdr, Gotfryd