  • Data: 2009-01-14 15:09:44
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Animka wrote:
    > Dlaczego żaden Żyd nie wziął sobie tego dziecka tylko czrpiają się
    > katolickiego księdza, który chciał jak najlepiej dla dziecka.

    Nikt się księdza nie czepia. Ja się czepiam policjantów, nie księdza.
    Normalny dla mnie odruch, gdybym znalazł dziecko, to raz-dwa do
    szpitala z nim i telefon na policję, a nie chrzciny. Rozumiem,
    to było w kościele więc może "aż sie prosiło o te chrzciny",
    ale gdyby matka podrzuciła dziecko na krytą pływalnie, to wątpie,
    aby ratownik, który znajdzie dziecko, najpierw wspólnie z policjantami
    przeprowadził mu kurs pływania żabką.

    Przecież ratownik też by "chciał jak najlepiej dla dziecka".
    Umiejętność pływania to ważna umiejętność.