    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Date: Tue, 16 Sep 2008 22:40:20 +0200

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tu nie chodzi o cenę. Zajrzyj do kodeksu wykroczeń i zobacz, jak jest
    > skonstruowany ten artykuł. Naklejka na szybie niewątpliwie powoduje
    > chwilową niemożliwość korzystania z rzeczy, jaką jest samochód w sposób
    > zgodny z prawem. Podobnie zresztą, jak przykładowo spuszczenie powietrza
    > z opon. Z wyrokami na naklejki się jeszcze nie spotkałem, ale w sprawie
    > spuszczania powietrza z opon już kilka było. A też wystarczy przecież
    > napompować koła i można jechać.

    ale nie kazdy wozi ze soba pompke;) a powaznie to nie zobaczysz za to
    wykroczenie (naklejanie tych nieszczesnych nalepek) nawet mandatu. cala
    ta akcja jest skierowana do aspolecznych uzyszkodnikow drog ktorzy nie
    kumaja co oznacza 'chlopek na wozku' albo wiedza i ich to wali... jak
    parkujesz dobrze i nie zajmujesz miejsca ON to mozesz jezdzic spokojnie;)

    generalnie to jestem za tym aby tego typu akcje nie byly potrzebne...

    pozdrawiam
    SlawcioD