    From: Green <z...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowola niszczycielska sasiada
    Date: Wed, 21 Jan 2009 12:30:00 +0000 (UTC)

    W artykule <5...@n...onet.pl> mariano napisal(a):

    > Jeśli przyjdzie Ci do głowy obrazobórcza myśl, że wielu tych doradców jest tymi,
    > którzy powinni wspomnianą ochronę zapewnić (tak przynajmniej głosi propaganda
    > państwa socjalno-totalitarnego, że zapewnia ochronę), więc w odwiedzeniu od prób
    > obrony mają zwykły interes to... jesteś oszołom. Trollson by nawet do szpitala
    > psychiatrycznego Cię wysłał, jak każdego kto się ma czelność nie zgodzić z
    > (powstań!) organami i wymiarem (spocznij!). ;-)

    > mariano

    Państwo BIERZE podatki (bierze- bo nie sa to dobrowolne datki)
    i w ZAMIAN zobowiązuje sie do zapewnienia bezpieczeństwa swoim podatnikom.
    Konstutucja tak stanowi.

    A więc- bierze pieniadze za coś, czego w efekcie do końca nie wypełnia.

    Wielu z tych, radzacych na tym forum, ma OBOWIAZEK zapewnienia
    PRAWORZĄDNOŚCI w tym państwie.
    Bo oni właśnie biorą za to te pieniądze.
    Albo - sie do brania tych pieniedzy szykują.

    Bierze pieniadze POLICJA,biorą PROKURATORZY,SĘDZIOWIE, SŁUZBA WIĘZIENNA, itp
    Patrza jednak jedynie za swoją korzyścią, za niskim wiekiem emerytalnym,
    za profitami, za prawem do PEŁNEJ pensji na emeryturze, za pensja BEZ podatku,
    jednym słowem - za dżemem, i powidłami.
    Te gremia maja obowiazek doprowadzenia do sytuacji,że naruszenie PRAWA
    NA PEWNO zostanie ukarane.

    Ale, jak pisałem, staczamy sie, bo znieczulica na procesy
    naruszania prawa rosnie, i maleje odpór dawany bandytom.

    Ponadto - łatwiej przecież "spacyfikować" praworzadnego obywatela,
    radząc mu :"poddaj się",
    który sam sie na palec nawija, niz bandziora,
    który o rade nie pyta, i sie nie ujawnia.