  • Data: 2013-12-29 13:27:22
    Temat: Re: Samowola budowlana
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 23:31, Marek pisze:
    > Nie bardzo wiem jaką podjąć reakcję. Jestem stroną w sprawie
    > sąsiedniej działki. Działka ta ma status mieszkaniowej i usługowej, a
    > pewna firma po nowym roku ma rozpocząć budować na tej działce market
    > jednej z sieci spożywczych (czyli traktuje te działkę jako handlowo
    > usługową). Pomimo, że sprawa jest nierozstrzygnięta, ponieważ w
    > powiecie nie otrzymali pozwolenia na budowę, w drugim etapie dostali
    > pozwolenie na budowę marketu. Z kolei będąc stroną, odwołałem się do
    > województwa od pozwolenia na budowę. Jednak zanosi się na to, że nie
> [...]
    No i co z tego, że będzie to samowola budowlana?
    To ich problem, a nie Twój.
    Nie rozumiem ludzi, którzy uprzykrzają innym życie dla samego uprzykrzania.

    Co począć?
    Jeżeli Ci będzie przeszkadzać sąsiedztwo marketu to wetuj. Ja dla
    przykładu byłbym zadowolony, gdyby jeden z moich sąsiadów postawił
    market znanej i taniej sieci.