  • Data: 2011-10-13 21:42:34
    Temat: Re: Samochód i benzyna a działalność gospodarcza
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak całkiem BTW to jaka jest podstawa prawna takiego ograniczenia, na
    > jakiej podstawie uznano że paliwo do samochodu nie jest elementem
    > budującym wartość dodaną do produktów tworzonych przez firmę?

    Ustawa o VAT. Nie wiem czy cytuję aktualną wersję. Spieszmy się ją
    czytać, tak szybko się zmienia :)

    Art. 88a.
    Obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnego nie stosuje się do
    nabywanych przez podatnika paliw silnikowych, oleju napędowego oraz
    gazu, wykorzystywanych do napędu samochodów osobowych oraz innych
    pojazdów samochodowych, o których mowa w art. 86a ust. 1.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof