  • Data: 2012-06-18 07:37:41
    Temat: Re: Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    Od: bzdreg <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-17 21:43, Animka pisze:
    > Czy można spowodować samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    > Albo: strzelić sobie w głowę i pistolet zabezpieczyć?

    Czy Ty przypadkiem nie nadinterpretujesz słowa "zabezpieczony"?
    Wg mnie słowa "zabezpieczona broń i łuska wskazują" - oznacza, że
    policja zapakowała pistolet w worek nylonowy i podda(ła) badaniom, a
    nie, że bezpiecznik był w pozycji "safe".

    A z drugiej strony - jakoś nie wierzę w samobójstwo generała wojska (już
    nie te czasy, wszak honor psi zjedli (skoro Janicki żyje), a tutaj
    żadnego powodu honorowego nie było), ani w to, że złodziej kradnący
    Daewoo Espero zabija generała policji i następnego dnia nie leży
    spakowany power-tape'm pod drzwiami najbliższego komisariatu.

    Zaczyna się w tym kraju robić wesoło... :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.