  • Data: 2006-03-22 09:31:39
    Temat: Re: Samobojstwo - nie rozumiem!
    Od: "barakuda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quasi-biolog" <q...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dvqbbh$ce5$1@inews.gazeta.pl
    > Witam grupowiczow!
    >
    > W serwisie Onet.pl [ http://wiadomosci.onet.pl/1282524,11,item.html ]
    > czytamy, co nastepuje:
    > "(...) - Cały czas monitorujemy czaty, fora, strony internetowe.
    > Współpracujemy z portalami internetowymi - zapewnia komisarz Zbigniew
    > Urbański. Jeśli policja znajdzie na stronie hasło w stylu "chcę się
    > zabić", ma możliwość dotarcia do internauty, który to napisał. -
    > Wiele razy wysyłaliśmy policjantów do takich osób i czasami zdarzało
    > się, że był to żart - dodaje komisarz."
    >
    > Co to ma niby oznaczac?

    a no to między innymi ,że może "idioci ,kretyni i inne debile" wkońcu pojmą
    ,że policja ma możliwość monitorowania tego wszystkiego i przygłupa ,który
    wypisuje obraźliwe teksty na nauczyciela ,szefa ,czy inna osobę ,oraz
    wszystkich dewiantów seksualnuch może łatwo ustalić ,a taki pajac niech nie
    uważa ,że jest całkiem anonimowy.
    barakuda