  • Data: 2010-03-19 17:28:22
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-19 17:26, Użytkownik witek napisał:

    > Musisz rozroznic nie moglem zapobiec od niechcialo mi sie zapobiec.
    > Ustawa jasno sie wyraza. Masz wiedziec i umiec wskazac komu powierzyles
    > samochod.

    Można sobie interpretować w zależności od chęci lub humoru że nie
    powierzyłem nikomu konkretnemu lub powierzyłem 6 osobom.

    > Nie rozumiem z czym chcesz dyskutowac.
    > Powierzajac samochod rob to w taki sposb abys potrafil wskazac komu go
    > dales.
    > oczywiscie, ze nie musisz, ale w razie czego narazasz sie na mandat.

    Jest to opinia policjanta nie potwierdzona przez sądy.

    > A po co?
    > Albo zabierasz kluczyki ze soba i nikt wowczas z samochodu nie korzysta,
    > albo zostawiasz je w domu przy czy zadbaj, zeby bylo jasne kto jest
    > osoba odpowiedzialna za te kluczyki.

    Nie mam obowiązku zabierać, zamykać lub chować kluczyków.
    Nie mam obowiązku wyznaczać osoby odpowiedzialnej za kluczyki
    i samochód.

    > nic nie sugeruje.
    > Sugeruja, ze czasami oplaca sie wziac mandat i zapomniec o sprawie, a
    > czasami warto poczekac na inteligencje sedziego.

    Tylko że taka sugestia w opisywanym przypadku brzmi dosyć tendencyjnie.