  • Data: 2013-01-28 14:21:48
    Temat: Re: Sąd wymaga poświadczenia podpisów
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 stycznia 2013 12:44:22 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > To że mógł wpaść w posiadanie
    > obcej osoby jest rownie trudne w sensownym rozwiazaniu jak przenikliwy
    > wzrok notariusza porównujący zdjęcie do osoby i wyczytujący z mimiki czy
    > jestem szantażowany. Innymi słowy ciągle jestesmy w dupie w sprawie
    > identyfikacji. Podpis elektroniczny mógłby to jednak w pewnym sensie
    > ułatwić choć nie załatwić.

    Nie będę tu pisał jaki jest najprostszy sposób kradzieży tożsamości -- dzięki któremu
    nie trzeba nic podrabiać do rejenta, i nawet ten mityczny "kwalifikowany podpis
    cyfrowy" jest jak najbardziej prawidłowy -- ale jak się ostatnio o tym dowiedziałem,
    to padłem.

    Więc wybacz, ja nadal poproszę w najgrubszych sprawach wizytę w graciarni u
    notariusza, nawet jeśli 0,00031% czynności polega tam na oszustwie.

    --
    Olgierd
    [reklama] wirtualna kancelaria prawnicza http://legeartis.org.pl [/reklama]