  • Data: 2007-11-26 02:58:56
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM pisze:

    > Ale jest roszczenie za utracone korzysci chocby.

    Spójrz na to w ten sposób - ja sprzedaję Ci Statuę Wolności za 1000
    złotych. Okazuje się (dziwnym trafem), że to jest oszustwo. Czy w
    związku z tym masz prawo żądać ode mnie utraconych korzyści z tytułu
    tego, że nie posiadasz Statui Wolności, nie możesz jej wynajmować
    zwiedzającym itp.? :)

    Pozdrawiam, argothiel