  • Data: 2007-11-26 02:13:17
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ficoke$pcq$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Problem w tym, że to "z góry" jest tylko w twojej wyobraźni.
    > Jeśli natomiast ktoś robi to "z dołu" to będzie właśnie niewykonanie
    > umowy.
    > A jak tu było nie wiem, ale nie bardzo wierzę w oszustwa na 210 zł.

    No wybacz, jeśli ktoś:

    1. zakłada lewe konto na allegro i wystawia towar,
    2. zakłada lewe konto bankowe i wskazuje je jako wlasciwe do przelania
    pieniedzy z tej umowy,
    3. dokonuje wprowadzenia w błąd, mówiąc, że przesyłka jest droga, bo to
    trzeba na palecie wysłać, po czym przysyla cos w małym kartonowym pudelku,
    4. zamiast właściwego towaru, wysyła namiastkę,

    To trzeba być idiotą, aby uważać, że to zwyczajne nie wywiązanie się z
    umowy, a nie próba oszustwa.

    Nie wywiązanie się z umowy, to by było jakby facet działał podając swoje
    prawdziwe dane osobowe, swój rachunek bankowy i z pewnych przyczyn towaru
    nie wysłał.