  • Data: 2007-11-24 13:12:04
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM pisze:

    > Jesli ktos CHCE sprzedac maszyne za 10zl, to naprawde nie moj problem i
    > nie jestem w zaden sposob zobowiazany dbac o interesy sprzedajacego.

    Właśnie: kluczem jest słowo CHCE.
    Jak widzisz na swoim przykładzie za 10 zł nie chciał.
    Może to być albo oszustwo, ale wtedy on nie chciał nic sprzedać tylko
    chciał cię oszukać, a ty przez swoją pazerność dałeś się nabrać, a może
    to być też jakaś wada oświadczenia woli (z punktu widzenia prawa
    cywilnego).
    No chyba że wymyślisz racjonalny powód dlaczego ktoś maszynę wartą kilka
    tysięcy złotych chce sprzedać za 10 zł. Ja jakoś takiego powodu nie
    potrafię wymyślić.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"