  • Data: 2007-11-24 13:02:33
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:
    > Po prostu obowiązuje zasada że nie ma nic za darmo (wszystko kosztuje).
    > Jak ktoś myśli inaczej to jest głupi.

    No ok. To gdzie lezy granica "nie_za_pol_ceny"?
    zlotowka? za malo. 10? tez za malo. 1000? to juz jest za pol ceny, czy
    jeszcze nie? moze 15 tysiecy? ale moze to cos jest warte 15100.

    To sprzedajacy okresla warunki sprzedazy, nie ja. Wystawil maszyne,
    zaoferowalem 10 zl (maksimum bylo wyzsze, lecz prawnie wiazaca oferta
    stanowi 10zl). Zakonczenie aukcji potwierdzilo przyjecie mojej oferty.

    Ja jako kupujacy (cokolwiek) jestem zywo zainteresowany kupic to za jak
    najmniejsze pieniadze.
    Jesli ktos CHCE sprzedac maszyne za 10zl, to naprawde nie moj problem i
    nie jestem w zaden sposob zobowiazany dbac o interesy sprzedajacego.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm