  • Data: 2006-04-11 15:24:40
    Temat: Re: Sąd grodzki - czy świadek dostaje info o wyroku?
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poscie <news:e1ggtt$q90$1@nemesis.news.tpi.pl> Robert Tomasik
    napisał(a):

    > Nie, jeśli nie jesteś pokrzywdzonym.

    Dziękuję, ale może rozwinę temat, bo mam niedosyt :).

    Sprawa była o notoryczne zakłócanie spokoju i ciszy nocnej (Par. 51 KW),
    sprawę założyła policja po kolejnej interwencji; ja byłem jednym ze
    świadków potwierdzających zasadność wniosku o ukaranie - w swojej ocenie
    jestem więc pokrzywdzonym - ale czy z formalnego punktu widzenia też tak
    jest ? Chodzi o to, żeby w przypadku ukarania sąsiada, nie mógł on wbrew
    temu (wobec sąsiadów) twierdzić, że np. został "uniewinniony"...

    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391