  • Data: 2006-04-11 15:57:26
    Temat: Re: Sąd grodzki - czy świadek dostaje info o wyroku?
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poscie <news:e1gj21$e88$1@news.onet.pl> SDD napisał(a):

    > A czemu nie zapytales: "Czy MOGĘ zostac"?

    No cóż, tak jak napisałem powyżej - przez brak doświadczenia i wiedzy o
    procedurach sądowych (wiem, wiem, nieznajomość prawa szkodzi:) )

    Rozumiem, że teraz już "po ptakach" i co najwyżej możemy zapytać
    uprzejmie sąsiada czy został ukarany? W sądzie pewnie już nie udzielą
    takich informacji?

    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391