  • Data: 2006-02-08 19:52:56
    Temat: Re: Sąd dwudziestoczterogodzinny
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    moris234 wrote:

    > Mi się ten pomysł podoba. A ile by płacili za posiedzenie ? Jak
    > adwokatowi ? Za karne 420 zł a za cywilne może 1200 ?

    Właśnie nie za posiedzenie a za sprawe!
    Czyli jak jest sprawa - to nie mogą jej bełtać przez kilka miesięcy
    tylko ma być załatwiona natychmiast.
    Powiedzmy, że aktualnie dostaje sędzia kase ZA POSIEDZENIE - czyli tak
    naprawdę tego sędziego nie obchodzi czy sprawe załatwi na szybko czy wolno
    bo NIC go do tego nie motywuje. Natomiast gdyby dostawali za zalatwienie
    DANEJ SPRAWY - to by im się robota w rękach paliła.
    Np. do czasu rozładowania sądów ze spraw mogliby dostawać np. 100 zł /
    sprawę...

    (to znaczy, że jak sprawa będzie omawiana na czterech posiedzeniach to
    efektywnie dostanie 25 zł / jedno :-) - więc będzie mu zależeć aby szybko
    zrobić co ma zrobić (szybko - na jednym, dwóch posiedzeniach - a jak się
    ktoś nie stawi to zostanie doprowadzony i przetrzymany do chwili
    załatwienia sprawy).

    --
    Kudłaty