  • Data: 2009-02-27 14:00:17
    Temat: Re: Sad Pracy
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 14:28:33 +0100, Marcin napisał(a):

    > Pracownica firmy miała sprzątać szpital wg grafika.... sprzątała -
    > przegrała sprawę - było w wyznaczonym czasie i miejcu - ale nie było
    > zwierzchnictwa pracodawcy - a kierownik robił grafiki i wpadał od czasu
    > do czasu skontrolować zlecenie....nie było więc zwierzchnictwa
    > pracodawcy udowodnionego.

    No to super, miałem też troszkę takich spraw, wygrałem tylko jedną, i to
    tylko dlatego, że sędzina się wkurzyła na powódkę, a ściśle na świadka
    powódki ;-)

    Poszło o to, że świadek się przedstawiła jako obca, a ja miałem cynk, że
    to kuzynka powódki. Jako pełnomocnik strony pozwanej zadałem "tylko jedno
    pytanie: czy jest pani kuzynką powódki?" i po uzyskaniu odpowiedzi
    dodałem "nie mam więcej pytań, wysoki sądzie".

    Babka dostała taką zjebkę, że aż strach, za 3 minuty był wyrok, powódka
    nawet nie odważyła się apelować.
    A że była to prowodyrka całej grupy, kontrakt został uratowany ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl