  • Data: 2002-08-19 20:01:34
    Temat: Re: SPRZEDAZ MIESZKANIA
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym bym sie nie zgodzil. Umowa przedwstepna w kazdej formie
    > jest wiazaca dla obu stron, ale notarialna teoretycznie zapewnia lepsza
    > ochrone kupujacemu (poprzez potencjalnie szybsze egzekwowanie wykonania).
    > Notarialna musi byc tylko umowa sprzedazy (koncowa) a i to tylko
    > gdy mowimy o mieszkaniu hipotecznym (a nie np. spoldzielczym).
    > Na potwierdzenie dodam, ze nawet bank (BPH) do udzielenia kredytu
    > hipotecznego nie wymaga juz notarialnej umowy przedwstepnej
    > (osobiste doswiadczenia)

    Przepraszam, przepraszam, oczywiście mój błąd. Oczywiście, taka umowa
    przedwstępna rodzi tylko skutek słabszy, co jednak oznacza, że na jej
    podstawie nie można dochodzić zawarcia umowy przżeczonej czyli umowy
    sprzedaży mieszkania. Ale oczywiście ta umowa jest ważna. Mój błąd.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys