eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
  • Data: 2002-04-26 10:25:01
    Temat: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "fredi" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zgadza sie ze brakuje im webmastera bo nie chca nikogo zatrudniac. (szkoda
    im kasy). nawet nie ma administratora tej sieci :)). kiedys proponowali
    posade admina za jakis procent (niewielki) wplywow z abonamentu - po
    przeliczeniu okazalo sie ze to bedzie 200 zl (dwiescie zlotych) za sluzbe
    24h/ dobe ciagle pod telefonem :) kto przyjmie taka posade ??? :)

    pozdr

    fredi
    ps.
    ciekawe co sie dzieje z tymi wszystkimi pieniedzmi bo przeciez jesi maja ok
    250 userow (a slyszalem ze wiecej) to od kazdego po 80 zl to wychodzi cos ok
    20 tys. miesiecznie a za sygnal nie placa wiecej niz 4300 netto + 7% vat to
    bedzie cos okolo 4600 bruttto. zostaje im wiecej niz 15 tys.

    Użytkownik "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odłączeniu
    > od sieci:
    > Dotyczy: Wypowiedzenia umowy o dostęp do internetu
    > Zarząd STMS "Astral" z uwagi na zaistnienie ważnych przyczyn w postaci
    > rozpowszechniania nieprawdziwych i szkalujących informacji na temat
    > Stowarzyszenia Miłośników Telewizji Satelitarnej i członków jego władz
    > wypowiada ze skutkiem natychmiastowym na dzień dzisiejszy Umowę o dostęp
    do
    > internetu poprzez sieć telewizji kablowej zawartą w dniu 07.03.2001r. oraz
    > Umowę zawartą w dniu 03.04.2002 z publicznym adresem IP.

    Statut