eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMSowy spam od IDEA POPRe: SMSowy spam od IDEA POP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Sławek <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMSowy spam od IDEA POP
    Date: Tue, 28 Jun 2005 20:09:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <d9s42k$6pc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d9rp4q$o4o$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9rt7j$1mk7$1@news.mm.pl>
    Reply-To: n...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: dcs143.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1119982485 6956 83.23.70.143 (28 Jun 2005 18:14:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jun 2005 18:14:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d9rt7j$1mk7$1@news.mm.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0526-1, 2005-06-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:308385
    [ ukryj nagłówki ]

    Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości: news:d9rp4q$o4o$1@nemesis.news.tpi.pl
    > użytkownik *Sławek* napisał(a):
    >
    > Walka ze spamem w Idei jest ciężka, ale daje dobre wyniki. Ja właśnie
    > przez coś takiego przechodziłem tylko że w abonamencie. Moja rada jest
    > taka: zgłosić do BOK wyłączenie przesyłania na twój nr smsów
    > marketingowych. Oczywiście nie zadziała to za pierwszym razem, ani
    > drugim, ani trzecim. Dlatego warto w tej sprawie rozmawiać zawsze z tym
    > samym konsultantem i dlatego trzeba go poprosić o jego imię i nazwisko i
    > nr służbowy i przy każdym połaczeniu, a takie powinno być po
    > każdorazowym otrzymaniu smsa marketingowego prosić o połączenie właśnie
    > z tym konsultantem. Ja w ten spsoób trzy razy rozmawiałem z jedną babką
    > o wyłączeniu takich smsów. Za trzecim razem solennie jej obiecałem, że
    > jeśli jeszcze raz otrzymam takiego smsa to wysmaruję na nią paszkwil, że
    > nie wykonuje zleceń klientów, w pracy siedzi dla zabicia czasu itp.
    > Oczywiście taki sms przyszedł, a ja swojej obietnicy dotrzymałem... Mało
    > tego, już po pierwszym zgłoszeniu wyłączenia smsów marketnigowych, kiedy
    > takiego otrzymałem, _na każdego_ pisałem reklamację, że nie wykonano
    > mojego zlecenia i żądaniem udzielenia bonifikaty w wysokości 1/30
    > abonamentu. Raz udzielono mi bonifikaty 20PLN brutto. Za którymś razem
    > kopię reklamacji przesłałem również do wiadomości powiatowego rzecznika
    > konsumentów, o czym nie omieszkałem Ideii poinformować. Skutek jest
    > taki, że - odpukać - przez trzy miesiące nie dostałem nic, czego bym
    > sobie nie życzył. A Tobie życzę dużo sił i cierpliwości w walce ze
    > spamem rozsyłanym przez Ideę.
    > Big Jack
    >

    O, to widze że nie jestem odosobniony w swej złości:) Pytanie tylko czy
    to też w porządku że ja za każde połączenie z BOK musze płacić w POP :)
    Hm, może to też łamanie praw konsumenckich:)
    A powiedz mi jeszcze prosze, te reklamacje składałeś pisemnie i
    wysyłałeś pocztą?
    Ja tam im nie odpuszcze choćby dla zasady:) Nie chcieli po dobroci będą
    mieli po niedobroci:D
    A co do nazwiska konsultanta to znam oczywiście raczy się podpisywać w
    mailach.
    No zobaczymy jak to będzie. Niestety jestem informatykiem nie prawnikiem
    i na rpawie znam sie nieco nie za bradzo:) Ale jakoś sobie poradze:)

    tnx za odpowiedź
    Sławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1