    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Date: Sun, 22 Jan 2023 15:05:25 +0100
    <jiz19hveutge$.qdm7mgcehapi$.dlg@40tude.net>
    <63b19179$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <7kqsL.2763756$%q2.902189@fx15.ams1>
    <63b2b0ef$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    <8kKsL.2471710$f0c6.2099491@fx10.ams1>
    <4...@g...com>
    <UQGyL.3362589$%q2.3115768@fx15.ams1>
    <a...@g...com>

    W dniu 21.01.2023 o 20:55, EmBuf pisze:

    > -- pracownik biura SM został poinformowany o upoważnieniu udzielonym mi
    > przez właściciela lokalu

    I przedstawiłeś to upoważnienie, czy tylko poinformowałeś "na gębę", że
    masz?

    > -- pracownik biura SM nigdy nie zakwestionował tej informacji, np. zarzucając
    > mi kłamstwo

    A dlaczego miałby zarzucić kłamstwo? Może i masz takie upoważnienie, ale
    go (pracownika) tylko poinformowałeś, że masz.
    Może popatrzył ci w oczy i uwierzył, ale nadal bez upoważnienia miał
    związane ręce.

    > -- jeśli ja nie mogę dowiedzieć się czegokolwiek ,,na gębę i jakieś dzwonienia",
    > to znaczyłoby, że NIKT nie może,

    Może właściciel mieszkania (członek SM) jednak może?
    Ktoś, kto jest stroną w tej relacji?

    Jak zrozumiałem, to mieszkanie wynajmujesz od właściciela (członka tej
    SM), więc dla SM nie jesteś stroną.

    > gdyż zawsze można -- skoro staczamy się
    > w tej wymianie zdań w takie ,,opary absurdu" -- zakwestionować czyjąć tożsamość,
    > uzasadniając ,,głos podobny, ale ja nie wiem, z kim rozmawiam, może Pan wykradł
    > dane osoby uprawnionej". Może tak być? Może tak być. Tyle, że to brednie
    > jakieś

    Nie wiem co to ten MOL, ale zakładam, że to jakaś platforma /witryna z
    dostępem przez internet, a dostęp do tego MOLa mają członkowie SM (do
    logowania mają dane otrzymane od SM, albo w jakiś inny sposób się tam
    dostają uwierzytelniając swoją tożsamość, może kod SMS wysyłany na numer
    telefonu podany przez właściciela mieszkania w SM - możliwości jest wiele).
    Spytaj właściciela mieszkania.

    Skoro informacje, którymi jesteś zainteresowany znajdują się w tym MOLu,
    to zwróć się do właściciela mieszkania (członka SM), od którego
    wynajmujesz mieszkanie, aby ci te informacje podał - bo to on jest dla
    ciebie stroną, a nie SM.
    Albo niech da ci dane do logowania do tego MOLa.
    Albo niech ten właściciel zwróci się do SM, że upoważnia cię do dostępu
    do MOLa i żeby SM dała ci dane do logowania. Albo niech napisze
    upoważnienie, z którym sam pójdziesz do SM...
    Albo idź do spółdzielni i zwyczajnie zapytaj, czego potrzebują od
    właściciela mieszkania-członka SM żeby tobie (jako nie członkowi SM)
    tego dostępu udzielić.

    Pozdrawiam
    Piotr